Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: 104/2019Drukuj informacjęAkt prawny: 104/2019Szczegóły informacji
104/2019
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Nieobowiązujący
Sesja: Zarządzenie
Kadencja: Kadencja 2018-2024
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
Data podjęcia/podpisania: 2019-08-02
Tytuł aktu:
w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu "Wsparcie osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3 w Gminie Piecki", dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Utracił moc przez:
Na podstawie:
art. 33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 506) zarządzam co następuje:
Treść:
ZARZĄDZENIE NR 104 /2019
Wójta Gminy Piecki
z 2 sierpnia 2019 r.
w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu „Wsparcie osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3 w Gminie Piecki”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Na podstawie art. 33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 506) zarządzam co następuje:
(t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 506) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję zespół ds. realizacji projektu „Wsparcie osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3 w Gminie Piecki”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020, działanie 10.4 - Pomoc w powrocie lub wejściu na rynek pracy osobom sprawującym opiekę nad dziećmi do lat 3 – w następującym składzie:
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020, działanie 10.4 - Pomoc w powrocie lub wejściu na rynek pracy osobom sprawującym opiekę nad dziećmi do lat 3 – w następującym składzie:
- Adrian Polita – koordynator projektu;
- Agata Naumowicz - specjalista ds. księgowości;
§ 2.
Do obowiązków członków zespołu należy:
- w zakresie koordynatora projektu - m.in. kierowanie zespołem, organizacja i nadzór nad procesem zakupu towarów i usług, monitoring projektu, nadzór nad realizacją projektu, nadzór nad przestrzeganiem zasad równości szans płci i niedyskryminacji. Koordynator projektu kontaktuje się z wykonawcami usług, personelem merytorycznym, sporządza wnioski o płatność;
- w zakresie specjalisty ds. księgowości, o którym mowa w § 1 należy m.in. księgowanie dokumentów, nadzór nad ich prawidłowością, współpraca przy tworzeniu wniosku o płatność
§ 3
Pracami zespołu, o którym mowa w § 1 kierować będzie Adrian Polita –
koordynator projektu.
koordynator projektu.
§ 4
Zespół w składzie określonym w § 1 powołuje się na czas realizacji projektu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-08-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Adrian Polita |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-08-14 11:19:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-08-14 11:33:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-01-07 14:23:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 737 raz(y) |