ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 104/2019Drukuj informacjęAkt prawny: 104/2019

Szczegóły informacji

104/2019

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Nieobowiązujący

Sesja: Zarządzenie

Kadencja: Kadencja 2018-2024

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

Data podjęcia/podpisania: 2019-08-02

Tytuł aktu:

w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu "Wsparcie osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3 w Gminie Piecki", dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Utracił moc przez:

2/2020

Na podstawie:

art. 33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 506) zarządzam co następuje:

Treść:

ZARZĄDZENIE NR 104 /2019
Wójta Gminy Piecki
z 2 sierpnia 2019 r.

w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu „Wsparcie osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3 w Gminie Piecki”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
 
Na podstawie art. 33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 506) zarządzam co następuje:
 
§ 1
Powołuję zespół ds. realizacji projektu „Wsparcie osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3 w Gminie Piecki”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020, działanie 10.4 - Pomoc w powrocie lub wejściu na rynek pracy osobom sprawującym opiekę nad dziećmi do lat 3 – w następującym składzie:
 
  1. Adrian Polita – koordynator projektu;
  2. Agata Naumowicz - specjalista ds. księgowości;
§ 2.
 
Do obowiązków członków zespołu należy:
 
  1. w zakresie koordynatora projektu - m.in. kierowanie zespołem, organizacja i nadzór nad procesem zakupu towarów i usług, monitoring projektu, nadzór nad realizacją projektu, nadzór nad przestrzeganiem zasad równości szans płci i niedyskryminacji. Koordynator projektu kontaktuje się z wykonawcami usług, personelem merytorycznym, sporządza wnioski o płatność;
 
  1. w zakresie specjalisty ds. księgowości, o którym mowa w § 1 należy m.in. księgowanie dokumentów, nadzór nad ich prawidłowością, współpraca przy tworzeniu wniosku o płatność
 
§ 3
 
Pracami zespołu, o którym mowa w § 1 kierować będzie Adrian Polita –
koordynator projektu.
§ 4
 
Zespół w składzie określonym w § 1 powołuje się na czas realizacji projektu.
 
§ 5
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Adrian Polita
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-08-14 11:19:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-08-14 11:33:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-07 14:23:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
737 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony