ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 110/2019Drukuj informacjęAkt prawny: 110/2019

Szczegóły informacji

110/2019

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Kadencja 2018-2024

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Data podjęcia/podpisania: 2019-08-19

Tytuł aktu:

W sprawie: powołania komisji odbiorowej.

Na podstawie:

art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U.2019.506 ze zm.), oraz art. 18 ust. 1, pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U.2019.1186 ze zm.), w związku ze zgłoszeniem do końcowego odbioru inwestycji p.n. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Pieckach, realizowanej w ramach umowy BKR.272.1.2019 z dnia 8 lutego 2019 r

Treść:

ZARZĄDZENIE Nr 110/2019
WÓJTA GMINY PIECKI
z 19 sierpnia 2019 r.
 
w sprawie: powołania komisji odbiorowej.
 
       Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U.2019.506 ze zm.), oraz art. 18 ust. 1, pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U.2019.1186 ze zm.), w związku ze zgłoszeniem do końcowego odbioru inwestycji p.n. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Pieckach, realizowanej w ramach umowy BKR.272.1.2019 z dnia 8 lutego 2019 r., zarządzam co następuje:
 
§1 Powołuję do odbioru robót budowlanych dla zadania opisanego na wstępie Komisję Odbiorową w składzie:
 
Przedstawiciele Inwestora:
1. Agnieszka Kurczewska - Wójt Gminy Piecki,
2. Hubert Sadownikow - Sekretarz Gminy Piecki
3. Janusz Rutkowski - pracownik Urzędu Gminy Piecki,
4. Marek Hajko - pracownik Urzędu Gminy Piecki,
 
Nadzór inwestorski:
  1. Mariusz Iwanowicza - inspektor w specjalności drogowej – koordynator,
  2. Ryszard Warmiński - inspektora w specjalności sanitarnej,
  3. Artura Appelt – inspektora w specjalności elektrycznej.
 
Przedstawiciele Wykonawcy:
1. Alfreda Markowskiego – Prezesa Zarządu,
2. Edward Płocharczyk – kierownik budowy,
 
 
§2 Komisja swoją pracę rozpocznie w dniu wejścia w życie zarządzenia.
§3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Zastępca Wójta   
(-) Hubert Sadownikow
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-08-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-08-20 08:51:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-08-20 08:51:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-08-20 08:51:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
703 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony