ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wydminy: Remont drogi nr 136049N Obr Czarnówka dł. 1000m Drukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wydminy: Remont drogi nr 136049N Obr Czarnówka dł. 1000m

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wydminy: Remont drogi nr 136049N Obr Czarnówka dł. 1000m

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 15284 - 2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-06-22 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-06-22 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Wydminy,11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74, pokój nr 9,

Ogłoszono dnia: 2010-06-02 przez Andrzej Kosiba

Treść:

Wydminy: Remont drogi nr 136049N Obr Czarnówka dł. 1000m

Numer ogłoszenia: 153284-2010; data zamieszczenia: 02.06.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA l: ZAMAWIAJĄCY

l. 1) NAZWA l ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4210019, 4210083, faks 087 4210019.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska l. 2) I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi nr 136049N Obr Czarnówka dł. 1000m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi nr 136049N Obr Czarnówka dł. 1000m na terenie gminy Wydminy, w następującym zakresie: Wykonanie koryta, podbudowy i nawierzchni żwirowej na dł.1000m Przygotowanie mieszanki żwirowej zgodnie z SST oraz transport na miejsce wbudowania Wykonanie skarp i korony nasypów Wykonanie studni chłonnej szt 1 Obsługa geodezyjna Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, jeżeli wyniknie taka potrzeba w okresie realizacji zamówienia podstawowego .

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08 2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM l TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 3000 PLN przed terminem składania ofert. 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Wydminy w Warmińsko - Mazurskim Banku Spółdzielczym Oddział Wydminy nr. 05936400002004000244190001 Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium poświadczona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych ustawie Pzp kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.

III.2)     ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3)     WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy

prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, w przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być dołączona umowa konsorcyjna) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykaz co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia zgodnie z przedmiarem i

Stwiorb(SST):załącznik nr 6 do S1WZ

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat posiadanych kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, posiadanych uprawnień a także zakres wykonywanych przez nich czynności (należy załączyć kserokopie wymaganych uprawnień potwierdzonych za zgodność z oryginałem ), w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży drogowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do 500000 zł w zakresie prowadzonej działalności.

Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu do składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1} W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.

22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,  kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

llI.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE O OPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) inne dokumenty referencje, protokoły odbiorów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na

podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: www.bip.warmia. mazury. pl/wydminy_gmina_wiejska

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wydminy

11-510 Wydminy ul. Grunwaldzka 74 pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

22.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wydminy 11-510 Wydminy ui. Grunwaldzka 74 pok. nr

11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku

nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi

środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym

Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

WÓJT GMINY WYDMINY

(-) Monika Łępicka-Gij

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Andrzej Kosiba
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kosiba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-02 09:42:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-02 09:57:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-07-01 14:43:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1385 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony