ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich – Gmina Wydminy" - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie – Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy Drukuj informację Zamówienie publiczne: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich – Gmina Wydminy" - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie – Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy

Szczegóły informacji

Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich – Gmina Wydminy" - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie – Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 122974-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-06-08 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-06-08 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: w Urzędzie Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74; 11-510 Wydminy pok. Nr 11

Ogłoszono dnia: 2010-04-05 przez Andrzej Kosiba

Treść:

                                                                                       Wydminy, dnia 04 maja 2010 rok
GKB.IN.340-6/RB/RPO/10
 
Zamawiający:

Zamawiającym jest Gmina Wydminy,

11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74.

Telefon /087/ 421 00 19. 
Fax /87/ 421 00 19.
NIP 845-10-53-528
REGON ID 790671320
e-mail: wydminy@gminy.pl

Strona internetowa- www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska

 

Ogłoszenie o zamówieniu

w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 

"Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich – Gmina Wydminy"

- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie – Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74; 11-510 Wydminy pok. Nr 9 od dnia 04 maja 2010 r. w godzinach 800 – 1400 oraz na stronie internetowej www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska

Osoba uprawnione do udzielania wyjaśnień:

                                Andrzej Kosiba - tel: (087)421-00-19

 
 

Opis przedmiotu zamówienia:

1.1           Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe dla zadania: "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich – Gmina Wydminy"- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie – Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy

W ramach robót budowlanych zostaną wykonane sieci wodociągowe i sieci kanalizacji sanitarnych na terenie miejscowości: Gawliki Wielkie - Mazuchówka w następującym zakresie:

Sieć kanalizacyjna

a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna o średnicy :

·        PP-B Dn 200 mm    L= 3179,00 m (Gawliki Wielkie)

·                    "                     L= 5286,00m (Mazuchówka)

·        PP-B Dn 150 mm    L= 701,00 m (Gawliki Wielkie)

·                    "                     L= 1000,00m (Mazuchówka)

b) kanalizacja sanitarna tłoczna z przepompowni :

·        PG1     -PE 75 mm – 3213,0 m

·        PG2     -PE 63 mm –   358,0 m

·        PG3     -PE 50 mm –   370,0 m

·        PG4     -PE 50 mm –   334,0 m

·        PL1     -PE 40 mm –     73,0 m

·        PG5     -PE 40 mm –    47,0 m

·        PM1     -PE 90mm – 1299,0 m

·        PM2     -PE 40 mm –   295,0 m

·        PM3     -PE 40 mm –      9,0 m

·        PM4     -PE 75 mm –   659,0 m

·        PL4    -PE 40 mm –      10,0 m

 
Sieć wodociągowa

a) sieć wodociągowa o średnicy :

·        PVC 160 mm – 3242,0 m (Gawliki Wielkie - Mazuchówka)

·        PVC 90 mm –     373,0 m (Mazuchówka)

 

Modernizacja stacji uzdatniania wody w Wydminach

 
 
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej.
 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanym i wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisanych w w/w dokumentacji.
 

Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca.

 
W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca ponosi koszty i zobowiązany będzie do:

-        obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót (wytyczenia w terenie) oraz obsługa geodezyjna powykonawcza,

-        organizacji placu budowy, w tym wykonanie 1 szt. tablicy informacyjnej na plac budowy oraz tablic pamiątkowych (po jednej w kazdej miejscowości) zgodnie z wytycznymi w zakresie prowadzenia działań informacyjnych w ramach RPO Warmia i Mazury,

-        organizacji ruchu, zajecia czasowego i stałego pasów drogowych na czas budowy, rozbiórki naprawy nawierzchni dróg, chodników, ogrodzeń oraz wszelkich przeszkód napotkanych w trakcie realizacji robót,

-        wypłaty rekompensat z tytułu szkód w uprawach i płodach rolnych powstałych w związku realizacją robót budowlanych,-

-        przywrócenia zajętych terenów do stanu pierwotnego,

-        dokonywania niezbędnych pomiarów i badań oraz odbiorów technicznych.

 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
 

45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45.23.24.23-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45.33.30.00-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45.21.30.00-3 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia budynków przemysłowych

 

Źródło finansowania: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013"

 
Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia 31.12.2011r., zgodnie                                     z harmonogramem rzeczowym inwestycji:

1.      kanalizacja sanitarna – 3 i 4 kw. 2010 r. i 2011 r.

2.      sieć wodociągowa – 3 i 4 kw. 2010 r.

3.      stacja uzdatniania – 3 i 4 kw. 2010 r. i 1 – 3 kw. 2011 r.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

Wadium.

               Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 100.000,00 PLN przed terminem składania ofert.

               Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 1 ustawy Pzp. 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:

1.      Złożą kompletną ofertę zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w tym formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,

2.      Złożą kosztorys wykonania zamówienia, zgodny z przedmiarem robót.

3.      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

4.      Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

5.      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

6.      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp,

7.      Udokumentują wykonanie przynajmniej jednej sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

8.      Udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej.

9.      Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Ustalą termin płatności nie krótszy niż 30 dni.
Udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lata.

Posiadają sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia.

Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2,5 mln zł.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:

1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dokumenty i oświadczenia, jakie mają wraz z ofertą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.       Aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, w przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być dołączona umowa konsorcyjna) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

2.      Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;

3.      Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;

4.      Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy, stanowiący zał. Nr 5 do SIWZ .

5.      Wykaz co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;

6.      Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat posiadanych kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, posiadanych uprawnień a także zakres wykonywanych przez nich czynności (należy załączyć kserokopie wymaganych uprawnień potwierdzonych za zgodność z oryginałem ), w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;

7.      Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej do 2,5 mln zł w zakresie prowadzonej działalności.

8.      Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.

9.      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu do składania ofert.

Dowód wniesienia wadium.

Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1siwz), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 6  

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, zgodnie z niniejszą SIWZ.

Kryteria oceny ofert: Cena oferty = 100 %

Oferty w zamkniętych i opisanych kopertach należy składać w Urzędzie Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74; 11-510 Wydminy pok. Nr 11 w terminie do dnia 28 maja 2010 roku do godz. 1000.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 maja 2010 roku o godz. 1015 w Urzędzie Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74 ; 11-510 Wydminy pok. Nr 5

Wykonawcy pozostaną związani ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Ogłoszenie Nr …………………….. o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14 kwietnia 2010 r.

 
 
 
Wydminy, dn 04 maja 2010 r.                                                                  

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Andrzej Kosiba
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kosiba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-30 12:36:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-05-05 08:14:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-06-24 16:01:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2663 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony